24 Aralık 2016

Selami Şahin Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri


Selami Şahin Ahmet Selçuk İlkan 40.Yıl Unutulmayan Şarkılar 1 albümü için "Yanımda Sen Olmayınca" şarkısını seslendirmiştir. Şarkı sözleri aşağda bulunan Yanımda Sen Olmayınca şarkısı dinleyicilerin büyük beğenisini kazanmıştır.

Bildiğimiz birçok şarkıda imzası bulunan şarkı sözleri yazarı Ahmet Selçuk İlkan için sanatçı dostları proje albümünü oluşturmuş ve Selami Şahin'da Yanımda Sen Olmayınca şarkısı ile bu albüme katkısını sağlamıştır.

2 Cd'den oluşan albümde 30 şarkı yeralmakta ve Türkiye'nin en popüler sanatçılarınının büyük bir kısmı bu albümde olmaktan büyük mutluluk duymaktalar. Biz dinleyenler de hem bildiğimiz hem sevdiğimiz güzel şarkıların değişik seslerle sunulmasından mutluluk duyuyoruz. Hem dayanışma kültürünün henüz bitmemesi bizleri sevindiriyor.

Hem şarkıları dinleyerek, satın alarak, etrafınızda bu albüm ve şarkılar hakkında konuşarak bu güzel albümün duyulmasına katkı sağlayabilirsiniz.

Albümde bulunan diğer şarkıların listesi sayfanın ilerleyen kısımlarında bulunmaktadır.

Selami Şahin Yanımda Sen Olmayınca  Dinle

 

Selami Şahin Yanımda Sen Olmayınca  Şarkı Sözleri

Bugün Hiç Tadım Tuzum Yok
Üstelik Çok Huysuzum
Tedirginim Huzursuzum
Yanımda Sen Olmayınca

Gel Yine Başım Belada
Beni Bul Karakollarda
Adim Yazar Zabıtlarda
Yanımda Sen Olmayınca

Gel Yine Faili Meçhulüm
Adım Polis Telsizinde
İsaf Yok Vicdan İzinde
Yanımda Sen Olmayınca

Çıkıp Sana Geldiğimi
Anlattım Anlamadılar
Faili Meçhul Yıktılar
Yanımda Sen Olmayınca

Selami Şahin Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder