05 Aralık 2016

Toprak Kardeşler Erdal Burak Toprak Cennet Şarkı Sözleri O ses Türkiye


Toprak Kardeşler "Cennet" şarkısı ile O Ses Türkiye'de 3 aralık 2016 gecesi büyük bir çıkış yakaladı. Şarkı sözleri ve videosu ile sayfamızda ekli olan bu güzel şarkı Erdal ve Burak sesi ile daha önceden yayınlanmasına rağmen O Ses Türkiye programında da büyük bir ilgi görmüş ve seyircilerin isteğiyle, aynı programda ikinci defa seslendirilmiştir.

Toprak Kardeşler Cennet şarkı sözleri
Toprak Kardeşler Cennet şarkı sözleri

İlk olarak Yetenek Sizsiniz yarışmasına katılan Toprak Kardeşler Türkiye ye adını duyurmuştu, bu program ile daha da çok kişiye ulaşaklar gibi gözüküyor. Cenneti Ver Bana  bilinen bir şarkı bakalım yakın zamanda yeni şarkılarını da seslendirecekler mi?


Toprak Kardeşler Cennet Şarkısı Dinle


Toprak Kardeşler Cennet(Cenneti Ver Bana) Şarkı Sözleri

 En Derin Yerimdeyken, Neredesin Sevgili,
Aşkın Yakar,Her Zerremi
Son Bir Kez Öp Beni
Kokunla Boğ Hadi
Eğer Sen Yanımda Yoksan

Umutlarım Kaldı Yarınlarıma
Sonunda Ölüm Aldı Avuçlarına
Bu Denli Kanan Aşkın Oyunlarına
Al Gel Ver Kalbimi Bana

Ecel Kapımı Kırsa Da Aşkınla
Zararın, Ziyanın Olurum Sanma
Cehennemim Olup Beni Yaksan Da
Al Gel Cenneti Bana.

Çok Geç Olmadan, Gönlüm Dolmadan,
Aşkın Solmadan, Gelip Kalsan Yanımda
Sevemem Ki Ben, Güvenir Miyim Asla
Kalbim Doydu Yalanlarına

Toprak Kardeşler Erdal Burak Toprak Cennet Şarkı Sözleri O ses Türkiye Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder