02 Aralık 2016

Dönerse Senindir Film Müziği Şarkı Sözleri Murat Boz Filmi


Dönerse Senindir Film Müziği Şarkı Sözleri

Murat Boz ve Yasemin Allen'in başrollerinde bulunduğu "Dönerse Senindir" filmi tanıtım videosu yayınlandı. Filmde Yasemin Allen yani Selin şarkıcı olmak için müzik şirketlerine söylediği şarkıların demolarını göndermektedir. Bu şekilde ünlü olan Selin ile Murat Boz yani Mehmet'in yolları gittikçe ayrılmaktadır. Eski türk filmlerindeki sahneleri anımsatır şekilde, buna engel olmak isteyen Mehmet bunun için dersler almakta, değişik yöntemlere başvurmaktadır.
Dönerse Senindir Film Müziği
Dönerse Senindir Film Müziği sözleri

Murat Boz Dönerse senindir filmi için şarkı söylüyor mu şuan için tam bilemiyoruz, ama teaser de sunulmuş olan film müziği şarkısının şarkı sözlerini aşağıda sunuyoruz, yılın en çok getirecek filmlerinden biri olan bu filmi, ve şarkısı ile ilgili gelişmeleri zamanla sayfamıza ekleyeceğiz...

Dönerse Senindir Film Müziği Dinle


Dönerse Senindir Film Müziği Şarkı Sözleri

Kollarını Sevdim Önce Sonrada Süzülen Kaşlarını
Sadece Bana Mı Sakladın, Öldürücü Bakışlarını
Hayatımın İçine Aktın, Sonra Da Sildin Yaşlarımı
O Kadar Sevdim Ki Beni Kendine Alıştırdın

Ne Kadar Çok Seyrettik Kendimizi Filmlerde
İnadına Seviştik, En Kötü Günde Bile
 
X2
Başka Birini Sevemem, Bu Son
Aşk Treninde Son İstasyon
Kimileri Kaldı, Kimileri Geçti
Ama Bu Sefer Ki 10 Üstünden 10
Ama Bu Sefer Ki On Üstünden On

Dönerse Senindir Film Müziği Şarkı Sözleri Murat Boz Filmi Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder