19 Aralık 2016

Adnan Fırat Unut Beni Şarkı Sözleri


Adnan Fırat Unut Beni Şarkı Sözleri

Adnan Fırat "Unut Beni" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Adnan Fırat'ın, netd etiketiyle yayınlanan "Unut Beni" isimli şarkısı, tanıtım klibiyle sitemizde

Bu yıl sıkca duyacağımız "Unut Beni" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Adnan Fırat "Unut Beni" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Adnan Fırat Unut Beni Şarkı Sözleri

Bazı Şeyler Vardır Affedilmiyor.
Aşk Ihanetle Bir Evde Kalamıyor. 
Bıçak Gibi Kestim Bağlarımızı. 
Bir Daha Dinleyemeyiz Şarkımızı. 

Söyle Uçurumdan Atlayan Dönebilir Mi? 
Söyle Kanadı Kırk Yerden Kırılmış Uçabilir Mi? 
Söyle Bu Aşktan Ne Kaldı Ki Geriye. 
Yaptığının Ne Kadarı Sığıyor Sevgiye Ooff. 

Unut Beni,Unuttuğum Gibi Seni. 
Unut Ki Beni Yanındakini Aldatma. 
Giden Kaybedendir.
Gittin Kaybettin.
Bir Şehir Yakınıma Bile Yaklaşma...

Adnan Fırat Unut Beni Dinle

Adnan Fırat Unut Beni Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder