28 Aralık 2016

Arsız Bela Doğum Günüm Şarkı Sözleri


Arsız Bela Doğum Günüm Şarkı Sözleri 

Arsız Bela"Doğum Günüm" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Arsız Bela'nın, "Doğum Günüm" isimli tekli çalışması, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Doğum Günüm" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Arsız Bela "Doğum Günüm" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Arsız Bela Doğum Günüm Şarkı Sözleri 

Bende Mutluydum Bende Bir Insan Çok Gördüler Bana
Ağlaya Ağlaya Günlerim Geçti Yazıklar Olsun Sana
Savrulan Bir Benim Hep Köşelerde Hep Bilinmezlerde
Bir Daha Olmaz Yeminler Ettim Sevgi Aşk Benim Neyime

Sabır Sabır Ömür Bitti Nerde Benim Hayatım
Bugün Bitti Yarın Gelir Geçti Güzel Çağlarım
Onun Bunun Derdini Çek Bak Tükendi Zamanın
Tükendim Lan Anladın Mı Bitti Yaşantım
Bi Bok Kalmadı Bak Ellerimizde Bitti Her Sey
Sabahlara Kadar Içip Ağladım O Kız Gülerken
Sözde Beni Severdi Ölürdü Ulan Öl Desem
Çırpınırken Ölümlerde Kimse Yoktu Nerdeler

Haber Yollamış Yine Yanındaysa Bir Resim
Unutmuştum Herşeyi Ben Tutmuyor Lan Ellerim
Tamam Dedim Bitti Gitti Yoluna Koydum Herşeyi
Bir Oğlu Varmış Benim Hayalim Unutmuş Beni
Parçalandı Içim Dışım Kaldıramam Bu Derdi
Yaşarken Bu Kaçıncı Ölmek Bu Nasıl Sevgi
Ulan Ben Ne Kadar Sabır Dediysem De Yetmedi
Doğum Günüm Bu Gün Ölüyorum Hediyem Geldi...

Ulan Nelerden Vazgeçtim Senin Için Bir Bilsen
Ne Yeminler Bozdum Bir Gülüşünün Hatrına
Ne Kavgalar Verdim Senin Için
Yazık Ettin Yazık
Gençliğime Acırım Halime Acırım
Oysa Ne Severdim Seni Ben
En Çokta Sana Acırım Yüzün Gülmesin...

Bende Mutluydum Bende Bir Insan Çok Gördüler Bana
Ağlaya Ağlaya Günlerim Geçti Yazıklar Olsun Sana
Savrulan Bir Benim Hep Köşelerde Hep Bilinmezlerde
Bir Daha Olmaz Yeminler Ettim Sevgi Aşk Benim Neyime

Arsız Bela Doğum Günüm Dinle


Arsız Bela Doğum Günüm Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder