02 Aralık 2016

Yıldız Tilbe Aşkım Aşkım Şarkı Sözleri


Yıldız Tilbe Aşkım Aşkım Şarkı Sözleri

Yıldız Tilbe‘nin, Özdemir Müzik etiketiyle yayınlanan  Oynat  albümünde yer alan Aşkım Aşkım isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde yayınlandı.

Yıldız Tilbe Aşkım Aşkım Şarkı Sözleri


GÖZLERINI ÇÖZMEK İSTIYORUM
SÖZLERINI GÖRMEK İSTIYORUM
ELLERIMI BIRAKMA İSTIYORUM
DÜSLERINI KARARTMA İSTIYORUM
ZAMANIN KANATLARI VAR
ÇAĞIRSAM GELIR MI?
HAYATIN SÜRPRIZLERI VAR
İSTESEM VERIR MI?

AŞKIM AŞKIM CANIM AŞKIM
BENIM AŞKIM NERDESIN SEN?
AŞKIM AŞKIM BENIM AŞKIM
CANIM AŞKIM NERDESIN SEN?
GÖZYAŞINI ÖPMEK ISTIYORUM
HUZURUNA ERMEK ISTIYORUM
YÜREĞINI KAPATMA ISTIYORUM
AŞKIMIZA KAVUŞMAK ISTIYORUM

ZAMANIN KANATLARI VAR
ÇAĞIRSAM GELIR MI?
HAYATIN SÜRPRIZLERI VAR
ISTESEM VERIR MI?
AŞKIM AŞKIM CANIM AŞKIM
BENIM AŞKIM NERDESIN SEN?
AŞKIM AŞKIM BENIM AŞKIM
CANIM AŞKIM NERDESIN SEN?
(CANIM ASKIM BENDESIN SEN)

Yıldız Tilbe Aşkım Aşkım Dinle


Yıldız Tilbe Aşkım Aşkım Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder