05 Aralık 2016

Pagos Tükürdüm Ateşe Şarkı Sözleri


Pagos Arpej müzik etiketiyle çıkardığı "Tükürdüm Ateşe" şarkısının video klibini sundu. Türkiyenin en büyük müzik kanalından yayınlanan şarkının bol dinlemeli olmasını diliyoruz. Şarkı Sözleri aşağıda yeralmaktadır. Şarkıya ve şarkıcıya yorum yazarak destek olabilirsiniz...

Şarkı ismi gayet ilginç ve dikkat çekici seçilmiş, bakalım biraz izlenim aldıktan sonraki tepklileri buradan paylaşacağız...

Pagos Tükürdüm Ateşe Şarkısı Dinle


Pagos - Tükürdüm Ateşe Şarkı Sözleri

Yülseldi Dumanım Ve Seni Düşündüm
Otururken Odamda Bakarken Sokaklara
Bir Hata Var Ortada Biliyorum
Ben Aşığım Kokuna Olmasak Ta Yanyana

Son Bir Kere Yollara Çıksak
Keşke Ah Keşke
Gökyüzüne Bakıp Aldansak
Yine Ah Yine
Birlikte Bu Karanlık Ve Issız Gecede

Titredi Kollarım Ve Seni Düşündüm
Otururken Bir Bankta Yürürken Yollarda
Bir Hata Yok Aslında Ben Hep Uyudum
O Kısa Romanda Yazdığın Kafanda

Pagos Tükürdüm Ateşe Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder