25 Aralık 2016

Kutsi Aşk Kitabı Şarkı Sözleri Ahmet Selçuk İlkan 40.Yıl Unutulmayan Şarkılar 1


Kutsi Ahmet Selçuk İlkan 40.Yıl Unutulmayan Şarkılar 1 albümü için "Aşk Kitabı" şarkısını seslendirmiştir. Şarkı sözleri aşağda bulunan Aşk Kitabı şarkısı dinleyicilerin büyük beğenisini kazanmıştır.

Bildiğimiz birçok şarkıda imzası bulunan şarkı sözleri yazarı Ahmet Selçuk İlkan için sanatçı dostları proje albümünü oluşturmuş ve Kutsi'de Aşk Kitabı şarkısı ile bu albüme katkısını sağlamıştır.

Ahmet Selçuk Albümü Kutsi Aşk Kitabı sözleri
Ahmet Selçuk Albümü Kutsi Aşk Kitabı sözleri
2 Cd'den oluşan albümde 30 şarkı yeralmakta ve Türkiye'nin en popüler sanatçılarınının büyük bir kısmı bu albümde olmaktan büyük mutluluk duymaktalar. Biz dinleyenler de hem bildiğimiz hem sevdiğimiz güzel şarkıların değişik seslerle sunulmasından mutluluk duyuyoruz. Hem dayanışma kültürünün henüz bitmemesi bizleri sevindiriyor.

Hem şarkıları dinleyerek, satın alarak, etrafınızda bu albüm ve şarkılar hakkında konuşarak bu güzel albümün duyulmasına katkı sağlayabilirsiniz.

Albümde bulunan diğer şarkıların listesi sayfanın ilerleyen kısımlarında bulunmaktadır.

Kutsi Aşk Kitabı Dinle

 Şuan Nilüfer sesiyle bu güzel şarkıyı dinleyebilirsiniz, yakında Kutsi yorumu eklenecek.

Kutsi Aşk Kitabı Şarkı Sözleri

Ne Olur Söyleyin Sevenler Bana
Ayrilmak Kanunmu Aşk Kitabında
El Ele Tutusup Gülmeden Daha
Terk Etmek Kanunmu Aşk Kitabında

Ümitlerim Kirildi Bitti
Hayallerim Yikildi Gitti
Bu Dert Beni Benden Etti
Sevdim, Sevdim Bak Ne Hale Geldim

Her Seven Sonunda Düsüyor Derde
Bu Ask Kitabinin Yazani Nerde
Bir Asik Inandi Çok Sevdi Diye
Terk Etmek Kanunmu Aşk Kitabında

Ümitlerim Kirildi Bitti
Hayallerim Yikildi Gitti
Bu Dert Beni Benden Etti
Sevdim, Sevdim Bak Ne Hale Geldim

Kutsi Aşk Kitabı Şarkı Sözleri Ahmet Selçuk İlkan 40.Yıl Unutulmayan Şarkılar 1 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder