04 Aralık 2016

Asi StyLa Bir Zamanlar Şarkı Sözleri


 Taner yani bilinen adıyla Asi StyLa  yeni şarkı Bir Zamanlar'ı sevenlerine sundu. Klip çalışması yapılmadan sunulan şarkının şarkı sözleri gerçekten harika yazılmış. Yaşadığı semti, ve yaşadıklarını anlatan Asi Styla çok duygusal bir şarkı hazırlamış, yazdıklarıyla insanı çocukluğuna götüren sanatçımız, fakir olunsa da küçük şeylerden mutlu olunabileceğini göstermiştir.

Asi StyLa Bir Zamanlar Şarkı Sözleri
Asi StyLa Bir Zamanlar Şarkı Sözleri
Birhayli üretken olan ve çalışmalarını Youtube kanalında yayınlayan sanatçımıza destek olmak için takip edebilirsiniz. Böylece izlenme ve dinlenme sayısı artan sanatçımızda kendini daha çok şarkı yazmaya verebilir. Yeni çıkacak şarkıları sayfamıza eklemeye devam edeceğiz...

 Asi StyLa Bir Zamanlar Şarkısı Dinle


 Asi StyLa Bir Zamanlar Şarkı Sözleri

Yağmur Suyu Pencereme Çarpıyor
Hayallerim Içinde Can Çekerken
Çırpınıyorum Anne Kimse Görmez
Duygularımı Sarkıya Döküyorken

Konserime Gelen Onca Kardeşe
Aşkımı Rap Diye Anlatıyorken
Sahnede Ayakta Zor Duruyorken
Gülen Gözlerimi Gösterenim Ben

Bir Kız Sevdi Garibandı Bu Taner
Boynu Bükük Utanaraktan Gezer
Unutmadım O Günleri Canım Annem
Ağlayışların Bu Yüreğimi Deler

Hırs Yaptım Çalıştım Be Abi
Magazinler Semte Tersti Yani
Babam Kızardı Nedir Ki Bu Evlat
Ben Rap Yapıyordum Hayata Inat

Haykırışlarım Duygularıma Can Verdi
Bende Böyle Patladım Bak
Sevdim Bir Kızı Annesi Kaltak
Serseri Derdi Sen Su Kaderime Bak

Şimdi Sarkılarımı Son Ses Açmak
Olur Mu Serseriye Hayran Olmak
Hani Beni Dışlayan Arkadaşların
Şimdi Istiyorlar Aşık Olmak

Bir Sarkı Yaptım Ot Kubar Hergün
Mahkemelik Oldu Bu Gariban Ömrüm
Bağcılarda Bonzai Meşhur Ya
Kanal D Haberlerinde Gördüm

Ben Kendimi Bildim Bileli Körüm
Kral Tv'lerde Çıktı Sövdüm
Varoş Olmaksa Eğer Tek Farkım
Ben Zenginlerin Anasına Sövdüm

Gelipte Görsen Güzel Semtimin
Evlerinde Hep Bir Eksik Oldu
Çatıları Yoktu Mevsimde Kıştı
Bir Sobayla On Kişi Mutluydu

Sevgi Karın Doyurmaz Diyenler
Garibanın Hakkına Bile Göz Koydu
Yetimlerin Kimsesi Bile Yokken
Kış Gününde Evlerinden Oldu

Bu Defa Kendimi Tutmam Yazarım
İdam Olsa Bile Sonucu Razıyım
Üzerine Diktiğin Apartmanların
Devlet Baba Geçmişimizi Yaktın

En Güzel En Mutlu Vede Huzurlu
Doğru Yanlış En Güzel Günümüzü
Ben Bu Semte Verdim Bu Ömrümü
Söyle Içindeki Ateş Söndümü

İşte Böyle Arkadaşlar
Bizim Yaşantımız Böyle
Beni Dinleyenlerin Yaşantısı Böyle
Şimdilerde Bu Kış Gününde
Top Koşturduğumuz
Misket Yuvarladığımız
Topaç Oynadığımız
Evlerimizi,Semtimizi,Sokaklarımızı
Tarihimizi,Geçmişimizi
Kısaca Hayallerimizi Yıkıyorlar
Olsun Bu Dünya Onların Dünyası
Ama Her Kim Garibanın,Yetimin
Hakkına Göz Koyarsa
Biz Iki Dünyadada
Gördük,Duyduk,Yaşadık
Her Iki Cihandada Sahidiz
Şahidiz Allah'ım Sahidiz

Asi StyLa Bir Zamanlar Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder