16 Aralık 2016

Sınırımız Gökyüzü Bahadır Sağlam Şarkı Sözleri


Sınırımız Gökyüzü Bahadır Sağlam Şarkı Sözleri

"Sınırımız Gökyüzü" şarkısıyla Bahadır Sağlam sevenleri ile buluştu.

10 gün gibi bir süree 1 milyon izlenme barajını aşan Sınırımız Gökyüzü şarkısı Bahadır Sağlam'ın bilinirliliğini arttıran güzel bir çalışma oldu. Dinleyen birçok kişi bu şarkı sayesinde sanatçımızı tanıdığını belirtmekte ayrıca Bahadır Sağlam'ın halen olması gerektiği yerde olmadığını düşünüp ifade edenlerin sayısı azımsanmayacak kadar çok. Umarız sevenlerinin dediği gibi sanatçımız hakettiği ilgiyi yakın zamanda görür.

Bahadır Sağlam'ın, Seyhan Müzik etiketiyle yayınlanan "Sınırımız Gökyüzü" isimli tekli çalışması, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Sınırımız Gökyüzü" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

"Sınırımız Gökyüzü" Bahadır Sağlam'ın şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Sınırımız Gökyüzü Bahadır Sağlam Şarkı Sözleri 

Yüreğine Sor Beni Başka Yerde Arama
İnan Oradayım En Kuytuda
Gözlerine Sor Beni Yanılmazlar Asla
Gördüğün Yerde Sarıl Bana

Yokluğuna Alıştım Dediğim Kaç Yıl Oldu
Hala Neden Takvimler Tutuyorum
Sende Her Şey Aynı Mı Hiç Bana Ağladın Mı
Yoksa Bunu Bir Ben Mi Yaşıyorum

Dizlerine Dağılsam Yine Kirpiklerinden
Köprüler Kursam Kör Aşıklara
Sınırımız Gökyüzü Ben Böyle Sevdikçe
Şarkılar Susmaz Dudaklarımda

Yüreğine Sor Beni Başka Yerde Arama
İnan Oradayım En Kuytuda
Gözlerine Sor Beni Yanılmazlar Asla
Gördüğün Yerde Sarıl Bana

Ellerine Sor Beni Bensizlikten Korkma
Bak Buradayım Avuçlarında
Gözyaşına Sor Beni Içinden Ağlama
Gördüğün Yerde Sarıl Bana

Sınırımız Gökyüzü Bahadır Sağlam Dinle


Sınırımız Gökyüzü Bahadır Sağlam Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder