02 Aralık 2016

Hatice Hüzünleri Sattım Şarkı Sözleri


 Hatice Hüzünleri Sattım Şarkı Sözleri

Hatice yeni şarkısının isminin "Hüzünleri Sattım" olduğunu belirtti. Şuan için hazırlık aşamasında olan bu yeni şarkının şarkı sözleri ve ne zaman yayınlanacağı henüz kesinlik kazanmamıştır. 2016 yılında Taşkın Müzik Prodüksiyon tarafından sunulan Kuşkulanma şarkısını çıkaran sanatçımız Hatice 300 000'e yakın izlenme rakamına ulaşmıştır. Birçok kişi bu şarkının çok daha iyi yerlere gelmesi gerektiğini onun için de netd gibi daha büyük kanalllarda sunulmasının daha iyi olduğunu belirtmişlerdir.

Bizlerde Hüzünleri Sattım şarkısını sabırsızlıkla bekliyoruz. Şarkı Sözlerini ilk sayfalarımıza eklemeye gayret edeceğiz şimdilik Kuşkulanma şarkısı ile sizleri başbaşa bırakmak istiyoruz, iyi dinlemeler...

Hatice Dinle Hüzünleri Sattım Şarkısı Eklenecek

Hatice Hüzünleri Sattım Şarkı Sözleri

Yakında burada olacak

Hatice Hüzünleri Sattım Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder