16 Aralık 2016

Abi Serdar Ortaç Şarkı Sözleri


Abi Serdar Ortaç Şarkı Sözleri

"Abi" şarkısıyla Serdar Ortaç sevenleri ile buluşuyor.

Serdar Ortaç'ın, Emre Grafson Müzik etiketiyle yayınlanan "Gıybet" albümünde yer alan "Abi" isimli şarkısı, tanıtım klibiyle netd müzik'te.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Abi" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

"Abi" Serdar Ortaç'ın şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Abi Serdar Ortaç Şarkı Sözleri

Denesin Bakalım, Beni Zorlamayı
Denesin BakalımNasıl Vazgeçecek, Bu Masal Periden
Perişan Yüreğim

Denesin Bakalım, Oyun Oynamayı
Denesin Bakalım

Kim Hesap Verecek, Acıyan Yüreğe
Görelim Bakalım

Aşk Bir Anda Bitmez Bende
Çok Direndim Issızlarda

Vazgeç Artık, Vazgeç Sen De
Bak, Şu Gönlüm Isyanlarda
Hiç Tadım Yok, Aklım Yollarda

Aşk Buyurmuş Gelmiş Yani
İki Günlük Dünya Fani
Bu Saatten Sonra Abi
Benim Olan, Gitmez Benden

Abi Serdar Ortaç dinle


Abi Serdar Ortaç Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder