09 Aralık 2016

Gülben Ergen Haberi Olsun Şarkı Sözleri


Gülben Ergen 2017 yılında belki de ilk seslendireceği şarkı Yıldız Tilbeye ait olan "Haberi Olsun" şarkısı olacak. Yıldız Tilbe için hazırlanacak olan albümde Gülben Ergen'in Haberi Olsun şarkısını seslendirmesi planlanmakta. 14 Şubat 2017 tarihinde sunulması planlanan albümde çok güzel şarkıların olacağı kesin. Şarkı sözleri Yıldız Tilbeye ait olan ve daha önce seslendirdiği şarkılardan oluşacak olan bu güzel eserde herkes kendinden birşeyler bulabilecek...

Gülben Ergen Haberi Olsun Şarkı Sözleri
Gülben Ergen Haberi Olsun Şarkı Sözleri

Gülben Ergen sesi ve Yıldız Tilbe sözü birleştiğinde bakalım nasıl güzel şeyler çıkacak. Haberi olsun şarkısının şarkı sözleri ve şarkının dinlenceği video penceresi sayfanın gerisinde sunulmuştur. Yeni gelişmelere buradan duyurmaya çalışacağız...

Ayrıca Olmakla ilgili şu güzel Fransız atasözüde çok şeyler anlatıyor;
İyi bir baba her tarafta olmalı; en geç uyuyup, en erken uyanmalı.

Gülben Ergen Haberi Olsun Şarkısı Dinle(Yıldız Tilbe)


Gülben Ergen Haberi Olsun Şarkı Sözleri

Beni Yanlış Anlamasın
Yüreğimi Dağlamasın
Kalbimi Kırsın Gönlü Olsun
Haberi Olsun

Ben O Yare Canımı
Ömrümü Hayatımı
Seve Seve Her Seyimi
Ben O Yare Kalbimi
Yatağımı Döşeğimi
Sererim Haberi Olsun

Ben O Yare Ne Dil Döktüm Ben Bilirim
Kimselere Bakmam Onu Dinlerim

Onun Yüzüne Bakınca
Güneş Utanır Doğmaya
Kalbime Girsin Gönlü Olsun
Haberi Olsun...

Gülben Ergen Haberi Olsun Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder