19 Ocak 2017

Tuğkan Tuzak Şarkı Sözleri


Genç sanatçımız Tuğkan kendi youtube kanalından "Tuzak" isimli yeni şarkısını yayınlamıştır.
Tuğkan tuzak şarkı sözleri hayli güzel olarak hazırlanmıştır. Arkasında büyük müzik şirketleri olmamasına rağmen büyük bir başarı sağlayan Tuğkan zaman geçtikçe bilinirliğini daha da arttıracağa benziyor.

Tuğkan Tuzak Şarkı Sözleri
Tuğkan Tuzak Şarkı Sözleri
Devamlı çalışması ve üretkenliği ile dikkat çeken Tuğkan tuzak şarkı sözleri dinleyiciler tarafından çok beğenilmiştir. Paylaşım miktarı da sosyal medyada azımsanmayacak düzeydedir Bu da göstermektedir ki bu şarkı ve sanatçımız Tuğkan'ın yeni şarkılarını çokça duyacağız..

Tuğkan Tuzak Şarkısı Dinle


Tuğkan Tuzak Şarkı Sözleri

Bir Kağıdın İki Yüzü Gibi
Sırtımdasın Da Göremem Seni
Camdan Içeri Esen Sonbahar Gibi
Kadın Hep Yanlış, Kadın Tuzak

Yarışmadım Ben Size Hep Güldüm
Kargaların Arasında Bülbüldüm
İyi Kötü Çok Gün Gördüm
Yaptığınız Yanlış, Yaptığınız Tuzak

Dünya Döner Ben Değişemedim
Birini Severken Hiç Sevişemedim
Hep Oturdum Gelişemedim
Adımlar Yanlış, Adımlar Tuzak

Yol Yaparlar Üstünde Gezerim
Ressam Olmadan Insan Çizerim
Parasını Verir Serden De Geçerim
Düzen Yanlış, Düzen Tuzak

Evrenin Sonu Kadar Boş Içim
Uğraştım Almadı Biçim
Sevmek Zor, Neden Niçin
Kalp Yanlış, Kalp Tuzak

Tuğkan Tuzak Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder