19 Ocak 2017

Mithat Körler feat Burcu Furtun Güneşimi Kaybettim Şarkı Sözleri


Mithat Körler feat Burcu Furtun Güneşimi Kaybettim Şarkı Sözleri

Mithat Körler feat Burcu Furtun"Güneşimi Kaybettim" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Mithat Körler feat Burcu Furtun 'un, "Güneşimi Kaybettim" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Güneşimi Kaybettim" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Mithat Körler feat Burcu Furtun "Güneşimi Kaybettim" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Mithat Körler feat Burcu Furtun Güneşimi Kaybettim Şarkı Sözleri 

Söz: Aşkın Tuna
Müzik: Aydın Sarman
Düzenleme: Atınç Tombak
Yönetmen: Onur Ensert

Mithat Körler feat Burcu Furtun Güneşimi Kaybettim dinle


Mithat Körler feat Burcu Furtun Güneşimi Kaybettim Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder