30 Ocak 2017

Norm Ender Aura 2017 Şarkı Sözleri


Norm Ender Aura 2017 Şarkı Sözleri

Norm Ender 'in, "Aura" albümündeki "Aura" isimli şarkı sözleri sitemizde.

Norm Ender  "Aura" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Norm Ender 'in,"Aura" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Aura" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Norm Ender  "Aura" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Norm Ender "AURA" albümündeki şarkı listesi:
1. Benim Stilim
2. Deli
3. Sonumu Görüyorum
4. Kara Toprak
5. Yarem
6. Kaktüs
7. Avare
8. Kezban
9. O Zaman Dans
10. Aura

Norm Ender Aura 2017 Şarkı Sözleri

Bıktım Her Zaman Aynı Tiyatro

Aynı Perde Ve Aynı Senaryo

Kabuk Bağlamadan Yeni Bir Yara

Gönlümdeki Bu Yolculukta

Hep Dramı Işledi Sayfalarım

Dünden Bu Güne Kalmadı Yarınım

Ben Rüyası Ateşte Çevirili Bir Akrep

Bu Son Noktayı Virgüllerin Hep Sebep


Başın Duman Hayat Duman Gibi Yaşam Yalan

Dibe Vurduğun Zaman Yoktur Yanında Kalan

Tanrım Bir Umut Ver Ya Da Kalbimi Durdur

Sanılıyosam Bu Son Olsun Ya Da Bu Son Olsun


Dün Ve Yarın Ne Değişti Sanki

İzmaritine Kadar Tükettiler Güveni

Bak Vuruşlara Bak Kazık Şarkı

Ya Bass Ya Tiz Yok Bunun Arası

Kinim Öfkem, Nefretim Her Şeyim

Korkular Sizin Intikam Benim

Aşk Dostluk Yalan Sevgi Sahte

Hoşgeldiniz Şimdi Cehennemime


Bak Gece Yine Yapılmış Bir Dünya

Kahpe Kadere Emanet Yaşamlar

Yalan Baş Rol Oynar, Soluklarda

Emitasyon Yaşanan Her Duygular


Kaygan Zemin Içinde Bir Doku

Yanmak Istediğimde Söndürülmüşüm

Aslında Baştan Belli Bu Yolun Sonu

İlk Gözüm Yaşım, Doğarken Ölmüşüm


Hayali Gerçek Yorumlamaya Çalışan

Pozitif Temeli Sağlam Dostluklarım

Değil Mi Aşkları Ilk Depremde Yıkılan


Beni Intihara Iten Arçı Şoklarım

İnsanların Sevda Umutları

Sonbaharda Düşecek Bir Sarı Yapraksa

Hangi Bahar Getirecek Bana Yarını


Kinim Öfkem, Nefretim Her Şeyim

Korkular Sizin Intikam Benim

Aşk Dostluk Yalan Sevgi Sahte

Hoşgeldiniz Şimdi Cehennemime

Düşmez Umut Bir Yağmur Tanesi Olsa

Beni Mahkum Eder Yine Karanlığa

Bitmez Zannettim Mazisi Derin

Kahpeliğin Yarattığı Kederle Geberin


Kinim Öfkem, Nefretim Her Şeyim

Korkular Sizin Intikam Benim

Aşk Dostluk Yalan Sevgi Sahte

Hoşgeldiniz Simdi Cehennemime

Norm Ender Aura 2017 dinle

Norm Ender Aura 2017 Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder