27 Ocak 2017

Norm Ender Deli Şarkı Sözleri


Norm Ender Deli Şarkı Sözleri

Norm Life bebeğim!
Kes lan rap’in tanrısı geri döndü
Bu sesten alayınızın başı döndü
Ve es len hint fakiri bu neyin havası
Beslen bende beyin fırtınası

Kaç lan fay hattında felsefesi
Punchline bu rap’imin her zelzelesi
Boş meydana kafadan atıyor efesi
Hoş, laf atan kabadan alıyor nefesi

Feyz al diyene yanıt merkezden
Zevk al geç geliyorum herkesten
Zarları salla ve bunu yapmalısın
Beni geçmek için on üç atmalısın

Toy toy fanları dinlesin heyhat
Boy boy dansöz piyasada vah vah
Bana da bir dörtlük yazın ama dikkat
Dilime düşenin en son sözü Allah!

Basbayağı gizli bilgi bu
Dur biraz şok olayım
Ben bunu sanki bilmiyorum
Bana dediler deli deli deli

King is back homie sonsuza dek
Ve eser sayım size keser sapı gibi
Kaçı tatmin eder seni sayı sayıcı
Nicelik geçicidir nitelik kalıcı

Cinsini sevdiğim cinsine çekiyor
Bir gazete küpürü o ezik başları
Bak beni silemeyen herkes karalar
Türkçe Rap'in bedelli ortaçları

Nasılsın tatlım böyle iyi mi
Çocukça yalanları kes homie baydın
Sözde duyar kasan tayfanızda
Herkes aydın ama Kuşum Aydın

Bırakın artık yeteneğiniz yok
Siz rap yapacaksınız da ben göreceğim
Sakın beni Tupac gibi vurmayın
Ben sizi zaten seve seve öleceğim

Basbayağı gizli bilgi bu
Dur biraz şok olayım
Ben bunu sanki bilmiyorum
Bana dediler deli deli deli

Basbayağı gizli bilgi bu
Dur biraz şok olayım
Ben bunu sanki bilmiyorum
Bana dediler Dali Dali Dali

Norm Ender Deli Şarkısı Dinle


Norm Ender Deli Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder