04 Ocak 2017

Ece Seçkin Olsun şarkı sözleri


Ece Seçkin Olsun şarkı sözleri

Ece Seçkin "Olsun" şarkısına yeni klip çekti ve sevenleri ile buluşuyor.

Ece Seçkin'in, "Olsun" isimli tekli çalışması, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Olsun" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Ece Seçkin "Olsun" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Ece Seçkin Olsun şarkı sözleri 

Uzadı Günler, Uzadı Geceler.
Saymadım, Bir Saatten Sonra.
Doydum Doydum, Usandım.
Kapalı Kapılar, Denedim, Zorladım.
Açamadım…

Olsun Olsun Sana Bağladım
Ah Benim O Gözünün Içine Bakarken
Kendimi Kaybettiğim Sevgilim..
Unutuluyor Mu Böyle Bitince?
Söyle Bari Ben De Bileyim..
Yandım, Seni Serin Tutar Mı Gittiğin Yerler?
Kandım, Seni De Inandırsın Seveceğin Eller

Ece Seçkin Olsun dinle


Ece Seçkin Olsun şarkı sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder