04 Ocak 2017

Mehmet Erdem Hepsi Benim Yüzümden şarkı sözleri


Mehmet Erdem Hepsi Benim Yüzümden şarkı sözleri

Mehmet Erdem "Hepsi Benim Yüzümden" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Mehmet Erdem'in, Sony Müzik etiketiyle yayınlanan "Hepsi Benim Yüzümden" isimli tekli çalışması, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Hepsi Benim Yüzümden" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Mehmet Erdem "Hepsi Benim Yüzümden" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Mehmet Erdem Hepsi Benim Yüzümden şarkı sözleri 

 Hayaller Kurarım Dalarım Uçsuz Bucaksız
Bilir Ama Susarım Sanırım Yoktur Imkansız
Ve Sonra Bir Gece Vakti Bakarım Uyku Kaçmış Elimden
Hepsi Benim Yüzümden

Sabırdan Kaleler Kurarım Uçsuz Bucaksız
İster Ama Kaçarım Aşklarım Belli Zamansız
Yalandan Sarkılarla Avunurum Işte Gitmiş Elimden
Hepsi Benim Yüzümden

Şimdi Tutmuş Diyorlar Ki Ne Istersin Hayattan
Bende Sustum Söylemem Ki Seyrederim Uzaktan
Yine Oldu Yine Doldu Yaşla Gözlerim
Hepsi Benim Yüzümden

Mehmet Erdem Hepsi Benim Yüzümden Dinle



Arka sokaklar klibiyle dinle

Mehmet Erdem Hepsi Benim Yüzümden şarkı sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder