28 Ocak 2017

Hatıra Arsız Bela Şarkı Sözleri


Hatıra Arsız Bela Şarkı Sözleri

Arsız Bela "Hatıra" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Arsız Bela'nın, "Hatıra" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Hatıra" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Arsız Bela "Hatıra" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Hatıra Arsız Bela Şarkı Sözleri

İlk baharı bekliyorken umutları
Kışlara gömdüm
Git gözümden sakındığım şimdi seni
Kalbime gömdüm.

Gözlerimden aktı damla damla yine
Haberi var mı
Ben onun tek sevdiğiydim hani hani
Buda mı yalandı

Anlamadım neydi bizi bizden eden
Geçen yıllar mı
Gel yüreğim gitmeliyiz hemen şimdi
Buraya kadardı

Bugün de ağlamaklı bugün de sancı var
Herkesin gönül tasında az da olsa umut var
Ben yoruldum ben yanıldım
Ben tülkendim Allahım affet içimde korku var
Seviyorum demişti yüzüme bakıp hiç utanmadan
Kör mü sandın ne değişmişti sonradan
Bırak şimdi yansın yaşanan ne varsa
Değmiyorsun ama bu şarkı hatıra.

Karanlık var korkuyorum yarınımda
Sen yine yoksun
Allahım gör bir cinayet işleniyor
Sevenler duysun

Sen çocukluk yıllarımdın hep benimle
Oyun oynadın
Ben senindim sende benim zalim zalim
Yine ağlattın

İlk baharı bekliyorken umutları
Kışlara gömdüm
Git gözümden sakındığım şimdi seni
Kalbime gömdüm

Anlamadım neydi bizi bizden eden
Geçen yıllar mı
Gel yüreğim gitmeliyiz hemen şimdi
Buraya kadardı

Hatıra Arsız Bela Dinle

Hatıra Arsız Bela Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder