27 Ocak 2017

Hikaye Mustafa Ceceli Şarkı Sözleri


Hikaye Mustafa Ceceli Şarkı Sözleri

Mustafa Ceceli"Hikaye" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Mustafa Ceceli'nin, "Hikaye" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Hikaye" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Mustafa Ceceli "Hikaye" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Hikaye Mustafa Ceceli Şarkı Sözleri

Haksızsın, bile bile dinledim hep
Buldun yine bir sebep ayrılmak için
Beni de aşmışsın çoktan ruhun hür
Silinmiş bir mühür sevda

Yaranamadım ki hiç sana
Kalbim açık yara
İnandım koskoca
Yalana hem de

Yine bir hikaye daha bitti
Gözümün içine baka baka gitti
Kızdım durdum kaderime
Beni acımadan senden etti

Bölünür kalbim iki yarıya
Zaman iyi gelmez ki bu yaraya
Savaşsana koca dünyayla
Bir tek gücün bana mı yetti
Acımadan halime sev hadi yerime yine yine

Hikaye Mustafa Ceceli dinle


Hikaye Mustafa Ceceli Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder