29 Ocak 2017

Nadas Kaçamak Şarkı Sözleri


Nadas Kaçamak Şarkı Sözleri

Nadas "Kaçamak" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Nadas'ın, "Kaçamak" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Kaçamak" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Nadas "Kaçamak" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Nadas Kaçamak Şarkı Sözleri

Yakarım yıkarım ama gider alırım
Benim benim bana ne o benim
Farkettiğim gün değiştim
Sabırdan uzak yerlerdeyim
Sen ve ben bu gece kaçabiliriz burdan
Sen ve ben bu gece gidebiliriz burdan
Naz etme be kadın gel işte yanıma
Bir kaçamak yapsak fena mı olur

Elbet elinden gider o güzellik
Sanma ki sonsuzdur bu zariflik
Böyle gamzsızca kırma beni
Hiç olmazsa iki laf edelim
Sen ve ben bu gece kaçabiliriz burdan
Sen ve ben bu gece gidebiliriz burdan
Naz etme be kadın gel işte yanıma
Bir kaçamak yapsak fena mı olur

Nadas Kaçamak dinle


Nadas Kaçamak Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder