30 Ocak 2017

Esasen Gülben Ergen Şarkı Sözleri 2017


Esasen Gülben Ergen Şarkı Sözleri 2017

Gülben Ergen "Esasen" şarkısıyla sevenleri ile buluşuyor.

Gülben Ergen'in, "Esasen" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Esasen" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

Gülben Ergen "Esasen" şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Esasen Gülben Ergen Şarkı Sözleri 2017

Bana bırak bugünü, yarına bak mı diyorsun
Bir de ben, dünü kafaya takarım biliyorsun

Ayrıla ayrıla,tam koptu zaten
Beni de zamana bırak istersen
Doğma büyüme senleyim esasen

Ayrıla ayrıla,tam koptu zaten
Beni de zamana bırak istersen
Doğma büyüme senleyim esasen

Seni unuttu unutuyor derken uyanıyor
Hala benim sanıyor
Senin yüreğini bilmem
Benimkisi çok fena yanıyor

Seni unuttu unutuyor derken uyanıyor
Hala benim sanıyor
Senin yüreğini bilmem
Benimkisi çok fena yanıyor

Esasen Gülben Ergen 2017 dinle



Esasen Gülben Ergen Şarkı Sözleri 2017 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder