20 Ocak 2017

Taylan Kaya Faili Meçhul Şarkı Sözleri


Taylan Kaya yine süper bir şarkı ile sevenlerinin karşısına çıktı. "Faili Meçhul" adını verdiği şarkısında sevgilisine sitemini dile getirmekte. Taylan Kaya  Faili şarkı sözleri çok güzel şekilde hazırlanmış hele;

Hoşkalma sen sakın, canın yansın her gününde
kısmında zirve yapmıştır.
Taylan Kaya Faili Meçhul şarkı sözleri
Taylan Kaya Faili Meçhul
Büyük bir hayran kitlesine sahip olan Taylan Kaya bu hayran kitlesini sonuna kadar hakettiğini yaptığı şarkılarla göstermekte hatta öyle ki Taylan Kaya Faili Meçhul şarkı sözleri okumadan dinlemeden dahi sevenler tarafından beğen tuşu kilitlenmekte.

Emek harcayarak, yapabildiğimizce doğru bir şekilde Taylan Kaya Faili Meçhul şarkı sözleri şarkısını yazmaya çalıştık, lütfen sayfamızı paylaşarak ve youmlarınızı yazarak sitemizin gelişmesine yardıcı olun... Sözü fazla uzatmadan Taylan Kaya Faili Meçhul şarkısı ve şarkı sözleri ile sizi başbaşa bırakmak istiyoruz, iyi dinlemeler...

Taylan Kaya Faili Meçhul Şarkısı Dinle

Taylan Kaya Faili Meçhul Şarkı Sözleri

Saat sabahın beşi, ben hala sokaklardayım
İçimde bir cinayet, zanlıyı aramaktayım
Faili meçhul bir olayla karşı karşıyayım
Kalbimi gömdüm mezarda ve bak ben ayaktayım

Bir gün olsan da şu gönlümde, bir gün hep yok oldun
Bir gün yokken bile, şu gönlümde hep var oldun
Sensiz geçen geceler, yokluğunda ben kayboldum
Tek şahidim sokaklar yalnızım ve de yorgunum

Gökyüzünden yağan yağmur, yağ damlar gözlerime
Bedenim paramparça, hakkım haram özleminle
Ummadığın bir zaman da ara ve özledim de
Ben benliğimi bıraktım, senin o gözlerinde

İzin verme üzmesin seni, senden başka kimse
Kıyamazdım ben oysa saçındaki tekbirde tele
Bumuydu adaletin bumuydu sevgin de söyle

Ben seninle mutluydum sensizse susuzum çölde
Özledim gel desende hiç bana gelmesende
Yalnızım gel bir gör be, kırık kalbi tamir etme

Tek isteğimdi senden, başka bir erkeği sevme
Yakıp yıktın sen beni dilerim ki sen hiç gülme
Allah'ım sen yardım et bir yol göster şu gencine
Dayancak gücüm de yok sabredecek direncimde

İçimden gelen sesler öldürecek beni neredeyse
Bu derbi al başımdan başka kimselere verme
Gittiğin günden beri savaş halindeyim benle
Herkes düşmanım sanki kin doluyum tüm evrene

Uyku girmez gözüme dilimde hep aynı cümle
Seni sensiz yaşamak zor gelir bu bedenime
Sevmeyen sevdiğimi her nefeste

Bugün de yalnızım anlattım seni gökyüzüne
Taş tutmuş o kalbin sevmez artık beni belki de
Hoş kalma sen sakın canın yansın her gününde

Taylan Kaya Faili Meçhul Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

2 yorum :