14 Ocak 2017

Ferman Akgül Yürüyorum İçimde Şarkı Sözleri


Ferman Akgül 2017 yeni yıl albümü ve aynı adı taşıyan Yürüyorum içimde şarkısı şarkı sözleri ile bu sayfamızda yeralıyor. İstemem söz sevmeni, dırdır gibi şarkıları ile dinlenme rekorları kıran şarkılara imza atmış olan Ferman Akgül Yürüyorum içimde şarkısı ilede aynı başarıyı yakalayacağını düşünüyoruz.

Ferman Akgül Yürüyorum İçimde
Ferman Akgül Yürüyorum İçimde
Büyük emekle hazırlanmış olan Yürüyorm içimde albümünde 11 şarkı bulunmakta ve bu şarkıları ile ilgili paylaşımlar yapılmaktadır. Şuan için müzikseverlerin bu güzel albüme ilgileri gayet yerinde... Son zamanların en çok satılacak albümleri arasına girebilecek potansiyele sahip bu eserle ilgili satış bilgilerini ileriki zamanlarda da paylaşmaya çalışacağız.

2017 yılının bütün insanlara olduğu gibi Ferman Akgül'e de başarı ve huzur getirmesini dileyerek Yürüyorum içimde şarkısının ve şarkı sözlerinin  sitemize eklendiğini belirtmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Ferman Akgül Yürüyorum içimde şarkısı ilk olarak şarkı sözleri ve video klibiyle sitemizde...

Ferman Akgül Yürüyorum İçimde Şarkı Sözleri 

Mor bir sabaha uyandım başka bir zamanda
Yürüyor gibi...
Dönüşü olmayan bir yola girdim
Bir yokluk girdabında, kalbimde yorukdu aşk


Bir sessizliği kovalarken, aklı evvel bir bakış aradım
Issız gözlerimi, umudun günlüğü kayıp
Çırılçıplak bir gerçeğin ortasında


Görenler mutlu sansada
Göç çoktan başladı ruhumda, kim farkında
Derdimi zamanın dili lal
Kalbimde çöl sessizliği var

Efkarı çalınmış şehrimin arka sokaklarında
Geçiyor ömrüm
Gözlerim kapalı, yürüyorum içimde..

Ferman Akgül Yürüyorum İçimde Dinle


Ferman Akgül Yürüyorum İçimde Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder