10 Ocak 2017

Onur Baştürk Söyle Bana şarkı sözleri


Onur Baştürk Söyle Bana şarkı sözleri

Onur Baştürk'ün, Bomonti Müzik etiketiyle yayınlanan "Hiçbir Şey Olmamış Gibi mi Kalayım" albümünde yer alan "Söyle Bana" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Onur Baştürk Söyle Bana şarkı sözleri

Her şeyi söyledi şöylesin dedi böylesin dedi
Sıraladı bir bir sırasız içindekileri
Gözleri kustu bana anlamıyorsun dedi
Ve en acısı seni sevdiğime pişmanım, unut geçmişi
Söyle bana daha ne yapayım
Hiçbir şey olmamış gibi mi kalayım
Yok bu işin doğrusu yanlışı
Herkese göre ayrı sancısı
Tutunduğun dal neresiyse
Oradan çıkıyor sonra acısı
Her şeyi söyledi şöylesin dedi böylesin dedi
Sıraladı bir bir sırasız içindekileri
Gözleri kustu bana, anlamıyorsun dedi
Ve en acısı seni sevdiğime pişmanım, unut geçmişi
Söyle bana daha ne yapayım
Hiçbir şey olmamış gibi mi kalayım
Yok bu işin doğrusu yanlışı
Herkese göre ayrı sancısı
Tutunduğun dal neresiyse
Oradan çıkıyor sonra acısı

Onur Baştürk Söyle Bana şarkı sözleri


Onur Baştürk Söyle Bana şarkı sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder