30 Ocak 2017

Özgün Gelmiyor musun Şarkı Sözleri 2017


Özgün Gelmiyor musun Şarkı Sözleri 2017

"Gelmiyor musun" şarkısıyla Özgün sevenleri ile buluşuyor.

Özgün'ün "Gelmiyor musun" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Gelmiyor musun" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

"Gelmiyor musun" Özgün'ün şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Özgün Gelmiyor musun Şarkı Sözleri 2017

Bugün çok ağladım
Dün kadar değil
Her soluk aldığımda
Acıyor canım

Yine sabahladım
Gördüğüm güneşi
Yirmi dört saat daha
Azaldı acım

Ben sana cenneti vaad etmedim ki
Sen benden neler neler bekledin
Ben seni, nefretle yadetmedim ki
Hep sevdim, bırak boşver gitsin

Gelmiyor musun? Bu mevsim
Bir daha da istemem git.
Bak hayalmişsin bitmişsin
Hiç beni düşünme git.

Gelmiyor musun? Bu mevsim
Bir daha da beklemem git.
Ben yanıp yanıp sönmüşüm
Hiç umrun olmasın bas git.

Özgün Gelmiyor musun dinle

 

Özgün Gelmiyor musun Şarkı Sözleri 2017 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder