31 Ocak 2017

Deniz Gürzumar feat Beta Geldim Ezelden Şarkı Sözleri


Deniz Gürzumar feat Beta Geldim Ezelden Şarkı Sözleri

Deniz Gürzumar feat Beta 'nın, "Geldim Ezelden" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Deniz Gürzumar feat Beta Geldim Ezelden Şarkı Sözleri

Dost acı söyler, yeni bir yaşam yok
Boş yere umut verenleri toplatın önden
Hayata karşı dilinin ucuna gelen o çok katı sözler
Bırak gereksiz sen dur ve sadece herkese kol kası göster
Hemen afişi yapıştırıp güçlü bu derler, düzen bu
Ben yapmadım gelişti öylece üst üste, ben durdum
Çok kolay oldu kendimi ruhuma küstürmek
Hep korktum kalmadı zırhım belli de etmedim arda kalanları
Sert oldum hayrını görmeyip değişik yollara sapmaya başladım

Geri çekilin ben geldim ezelden
Yarama tuz basma istersen

Günlerin yorgunluğunu omzumda test ettim hep
Kendi içerime uyandım
Yılanın başını ben koynumda mest ettim hep
Yine de susardım

Hayırdır inşallah geçmişten kalıntılar var
Bu benim hayatla kaçıncı kavgam
Kavram kargaşasından kaçmak lazım bazan
İçimdekini bir tarif edeyim, hayat kadar çok şaibeliyim
Devam ederken faaliyetim bu kıyametin bir alameti
Gayri resmi yaşamak pek marifet değil
Nanemollayken alim etti hayat mukadderattan selam iletti
Şartlar şahsıma muhalefetti
Beton gibi bu aralar etki bu maçta kaç smaç gerçekleşti
Yine bir rüzgar esti geçti

Geri çekilin ben geldim ezelden
Yarama tuz basma istersen

Günlerin yorgunluğunu omzumda test ettim hep
Kendi içerime uyandım
Yılanın başını ben koynumda mest ettim hep
Yine de susardım

Deniz Gürzumar feat Beta Geldim Ezelden dinle


Deniz Gürzumar feat Beta Geldim Ezelden Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder