30 Ocak 2017

Kırgın çiçekler Tuna Velibaşoğlu Tanrım Bizi Azad Et Şarkı Sözleri


Kırgın çiçekler Tuna Velibaşoğlu Tanrım Bizi Azad Et Şarkı Sözleri

Büyük ilgi ile karşılaşan Kırgın Çiçekler dizisinin bu haftaki bölümünde Tuna Velibaşoğlu tarafından diziye özel yapılan "Tanrım Bizi Azad Et" isimli şarkı büyük beğeni topladı.

Kırgın çiçekler Tuna Velibaşoğlu Tanrım Bizi Azad Et Şarkı Sözleri

Hayat Boyu Bir Çok Hata Yaptım
Ama Hiçbiri Senin Kadar Büyük Değil
Senin Her Yerin Ihanet Her Sözün Felaket
Göçmeden Bu Dünyadan
Tanrım N’olur Bizi Azad Et
Nasıl Yaptım Bunu Asıl Ben Kendime
Her Seyin Suçlusu Benim
Ağlayamam Halime
Hayat Neden Bıraktın Beni
Bu Yalancı Zalime
Beni Yalnız Bıraktın
Beni Yalnız Bıraktın

Kırgın çiçekler Tuna Velibaşoğlu Tanrım Bizi Azad Et dinle


Kırgın çiçekler Tuna Velibaşoğlu Tanrım Bizi Azad Et Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder