05 Kasım 2015

Zeynep Casalini Derviş Şarkı Sözleri Dinle


Zeynep Casalini eski albümlerinden birinde yeralmasına karşın 2015 yılında Derviş isimli şarkısına video klip yayınlamış ve tekrardan sevenleriyle buluşmuştur. Video klip yayınlanalı bir gün kadar geçmiş ve yapılan yorumlardan anlaşılabileceği üzere bu klip çok büyük bir popülariteye ulaşamayacak gibi gözüküyor. Tabii ki bunu zaman gösterecek....

Zeynep Casalini derviş şarkı sözleri
Soru Sormadan Beni teslim alırsan
Kelepçe takmadan, hiç karşı koymadan
Hesap yapmadan yürürüm arkama bakmadan
Hiç karşı koymadan kendime aldırmadan
Yanarım ateşe kanmadan.

Aklımı alırsan soyunuk yatmadan
Hiç karşı koymadan hesap yapmadan
Yürürüm arkama bakmadan
Hiç karşı koymadan Kendime aldırmadan
Yanarım ateşe kanmadan

Aşk bana gurbet olmuş ben dervişim gemez olmuş
Adamım ziyan olmuş. Beni kurtar beni
Karanlıktan çek çıkar beni.

Zeynep Casalini derviş şarkısı dinle

Zeynep Casalini Derviş Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder