12 Kasım 2015

Serkan Kaya - Hım Hım Yar


Serkan Kaya  Hım Hım Yar şarkı sözleri

Entarisi dım dım yar
Gelir diye umdum yar
Yatsıya kadar bekledim
Gözlerimi yumdum yar

Hım hım hım da hım hım yar
Vıy vıy vıy vıy da vıy vıy yar
Hımı hımı hım da hım hım yar
Vıy vıy vıy da vıy vıy yar
Entarisin ben biçtim
Ateşine ben düştüm
Ne talihsiz başım Var
Hayırsız yare düştüm

Hım hım hım da hım hım yar
Vıy vıy vıy vıy da vıy vıy yar
Hımı hımı hım da hım hım yar
Vıy vıy vıy da vıy vıy yar



 Serkan Kaya 2015 Yeni albümü şarkı listesi;
1. Serkan Kaya - Mesele
2. Serkan Kaya - Vatan
3. Serkan Kaya - Gönül Bahçem
4. Serkan Kaya - Kalakaldım
5. Serkan Kaya - Onursuz Olmasın Aşk
6. Serkan Kaya - Benden Adam Olmaz
7. Serkan Kaya - Paşa Gönlüm
8. Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala
9. Serkan Kaya - Ezo Gelin
10. Serkan Kaya - Hım Hım Yar
11. Serkan Kaya - Mesele feat. Deniz Sujana ( Akustik Versiyon )
12. Serkan Kaya - Mesele ( Club Versiyon )

Serkan Kaya - Hım Hım Yar Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder