16 Kasım 2015

Şevval Sam - Ben Denizde Bir Gemi şarkı sözleri dinle


    Şevval Sam Ben Denizde Bir Gemi isimli şarkısına yeni klip oluşturulmuş ve bu zamanların en çok dinlenen müzik eserlerinde yeralmaktadır. Bu güzel şarkının şarkı sözleri ve şarkının dinlenebileceği müzik listesi aşağıdadır...

Şevval Sam  Ben Denizde Bir Gemi sözleri

Şu gurbet ellerinde
Zaman geçer mi acap
Bizi perişan etti
Gaybana galasıcak

Ben denizde bir gemi
Dalgalar vurur beni
Ben ağaçta bir yaprak
Rüzgar savurur beni

Yollar uzun bitmeyi
Burda zaman geçmeyi
Nasil da hatirladun
Kapideki çeşmeyi

Dert sardi dört yanumi
Hasret yakti bağrumi
Gurbet bağa ağlatti
Dumanli dağlaruni

Şevval Sam  Ben Denizde Bir Gemi şarkısı dinle;


Şevval Sam - Ben Denizde Bir Gemi şarkı sözleri dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder