10 Kasım 2015

Bedük Oynayalım Şarkı sözleri dinle


Bedük 2015 yılı albümünden Oynayalım şarkısının şarkı sözleri;



Kaldır kolları oynayalım!

Ne yollardan geçtim
Pek içtim, çok düştüm
Öyle geceler var ki
Anım yok, beynim boş

Senle tanışana dek
Kendimden bihaberdim
Kaldır kolları gel
Hazırsan oynayalım

Ooof, vur patlasın çal oyansın
Ooof, gelmeyenler utansın
Ooof, vur patlasın çal oyansın
Ooof, kaldır kolları oynayalım

Ne yardan geçerim
Ne serden edemem
Öyle geceler beni
Savurdu yerlere

Seni tanıyana dek
Kendimi bilmemişim
Kaldır kolları gel
Hazırsan oynayalım

Ooof, vur patlasın çal oyansın
Ooof, gelmeyenler utansın
Ooof, vur patlasın çal oyansın
Ooof, kaldır kolları oynayalım

Ne yıllar tükettim
Nerdeyim bilemedim
Sanki geceler ateş
Bense pervaneydim

Senle tanışana dek
Kendimden bihaberdim
Kaldır kolları gel, Oynayalım

Ooof, vur patlasın çal oyansın
Ooof, gelmeyenler utansın
Ooof, vur patlasın çal oyansın
Ooof, kaldır kolları oynayalım

Bedük Oynayalım ve en çok dinlenen şarkılar listesini aşağıda dinle

Bedük 2015 Albümü Bi Dans Etsek Şarkıları
1. Bedük - Bi Dans Etsek (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
2. Bedük - Oynayalım (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
3. Bedük - Salla Beni Güzel (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
4. Bedük - Beraber (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
5. Bedük - Sude (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
6. Bedük - Yangın Var (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
7. Bedük - Camdan Hikayeler (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
8. Bedük - Gaipten (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
9. Bedük - Sesler (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)

Bedük Oynayalım Şarkı sözleri dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder