16 Kasım 2015

Serkan Seki Feryat Şarkı Sözleri


 Serkan Seki Feryat şarkısının şarkı sözleri;

Geldiği gibi giden koca bir hayat
Yardım et Tanrım bana sözlerim feryat
Kırar döker tamir etmez
Söz söylenmez kabul etmez
Hiç çekilmez kıymet bilmez biri oldum
Üstüme üstüme gelmeyin
Bu hallerimi görmeyin
Utanarak sıkılarak söylüyorum size
Nolur son kez dinleyin
Doğruyu yanlışı biliyorum
Ama ben onu hala seviyorum
Gönül bu laftan anlamıyor
Hiç kimseleri dinlemiyor
Her gün neler çekiyorum bir Allah biliyor
Ben istemez miyim mutlu olmayı
Çoluğa çocuğa karışmayı
Bu yaşıma geldim söyleyemedim
Hiç kimselere derdimi
Ben istemez miyim mutlu olmayı
Çoluğa çocuğa karışmayı
Bu yaşıma geldim söyleyemedim
Hiç kimselere derdimi
Geldiği gibi giden koca bir hayat
Yardım et Tanrım bana sözlerim feryat
Kırar döker tamir etmez
Söz söylenmez kabul etmez
Hiç çekilmez kıymet bilmez biri oldum
Üstüme üstüme gelmeyin
Bu hallerimi görmeyin
Utanarak sıkılarak söylüyorum size
Nolur son kez dinleyin
Doğruyu yanlışı biliyorum
Ama ben onu hala seviyorum
Gönül bu laftan anlamıyor
Hiç kimseleri dinlemiyor
Her gün neler çekiyorum bir Allah biliyor
Ben istemez miyim mutlu olmayı
Çoluğa çocuğa karışmayı
Bu yaşıma geldim söyleyemedim
Hiç kimselere derdimi
Ben istemez miyim mutlu olmayı
Çoluğa çocuğa karışmayı
Bu yaşıma geldim söyleyemedim
Hiç kimselere derdimi
Ben istemez miyim mutlu olmayı
Çoluğa çocuğa karışmayı
Bu yaşıma geldim söyleyemedim
Hiç kimselere derdimi

Serkan Seki şarkısını dinle;

 

Serkan Seki Feryat Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder