05 Kasım 2015

İlkay Akkaya Özledim Seni 2015 2016 Türkü Dinle


İlkay Akkaya ah sensiz, gidemem, zormuş meğer, kime kin ettin, mevlam birçok dert vermiş gibi birçok türküye ve özgün müziğe ses veren sanatçımız 2015 yılının sonlarına geldiğimiz şu aylarda 2016 şarkılarından sayabileceğimiz özledim seni şarkısının video klibi ile sevenleriyle buluştu. Klip çalışması kaynak yetersizliğinden olsa gerek çok sade olmuş fakat İlkkay Akkaya'nın sesi dinleyicileri tarafından daha çok ilgi çekiyordur.

İlkay Akkaya Özledim seni şarkı sözleri

Caddeler kalabalık sokaklar sensiz
Bir ömür geçiyor şarkılar sensiz

Caddeler kalabalık sokaklar sensiz
Bir ömür geçiyor şarkılar sensiz

Bardakta çay üşüyor
Sigaralar ah yarım
Kırıldı düş aynası
Parçalandı sözcükler

Bardakta çay üşüyor
Sigaralar ah yarım
Kırıldı düş aynası
Özledim seni

Yas tutuyor ay
Ağlıyor yıldızlar
Neyi anlatır ki
Sensiz zamanlar

Yas tutuyor ay
Ağlıyor yıldızlar
Neyi anlatır ki
Sensiz zamanlar

Yaralı kuşlar havalanıyor
Yalnız, göğsümden
Gün doğmuyor içimde
Yüzüm, nehirler yatağı

Yaralı kuşlar havalanıyor
Yalnız, göğsümden
Gün doğmuyor içimde
Yüzüm, nehirler yatağı

İlkay Akkaya Özledim seni şarkısı dinle

İlkay Akkaya Özledim Seni 2015 2016 Türkü Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder