03 Kasım 2015

Karnaval ft İskender Paydaş Gitme Şarkı Sözleri Dinle


Karnaval ve İskender Paydaş'ın birlikte seslendirdikleri gitme şarkısının şarkı sözleri altta sunulmuştur. Karnaval grubunun Gitme isimli şarkısını dinleyen birçok kişi bu şarkıyı sevmiş ve şarkının daha bilindik bir grup tarafından seslendirilmiş olsa çok daha fazla izlenme sayısına ulaşılacağı yorumlarda belirtilmiştir...

Karnaval ft İskender Paydaş Gitme Şarkı Sözleri
Haksızlığımı gördüm gözyaşında
Ağlatmadan kızarmadı yüzüm
Sevgi yetmezmiş anladım
Saygımmış vazgeçmemem gereken

Saklanırım kendimden
Ağır gelir yaşattıklarım
Utancımdan görünmüyor yüzüm
Şimdi yalnızım

Gitme gitme deseydim
Kal be kal deseydim
Önce sen dedim sonra

Belki kendim hakettim
Pişmanlıktan tükendim
Ama gitme öldürme beni

Karnaval ft İskender Paydaş Gitme Şarkısı Dinle

Karnaval ft İskender Paydaş Gitme Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder