11 Kasım 2015

Serkan Kaya Mesele Şarkı Sözleri


Serkan Kaya 2015 albümünde bulunan mesele isimli şarkının şarkı sözleri ve videosu bu sayfada.

Şimdi düşünüyorum da, giderken beni de almışsın
İstemeye istemeye, belki de inatla ayrıldım
Hayıflanmam, üzülmem, zor olan seni düşünmem
Belki de çektiğim bu sancı, senin yüzünden

Mesele ne senin benden ayrılman
Ne de benim sana darılmam
Ne aramaman ne de sormaman
Mesele şu ki; hala bitmedi sevdan

Mesele ne senin benden ayrılman
Ne de benim sana darılmam
Ne aramaman ne de sormaman
Mesele şu ki; bende bitmedi sevdan



 Serkan Kaya 2015 Yeni albümü şarkı listesi;
1. Serkan Kaya - Mesele
2. Serkan Kaya - Vatan
3. Serkan Kaya - Gönül Bahçem
4. Serkan Kaya - Kalakaldım
5. Serkan Kaya - Onursuz Olmasın Aşk
6. Serkan Kaya - Benden Adam Olmaz
7. Serkan Kaya - Paşa Gönlüm
8. Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala
9. Serkan Kaya - Ezo Gelin
10. Serkan Kaya - Hım Hım Yar
11. Serkan Kaya - Mesele feat. Deniz Sujana ( Akustik Versiyon )
12. Serkan Kaya - Mesele ( Club Versiyon )

Serkan Kaya Mesele Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder