18 Kasım 2015

Gülden Mutlu - Unutamam Dedin ~ Dinle ~ Şarkı Sözleri (JoyTurk Akustik)


Gülden Mutlu 2014 yılında oluşturduğu klip ile "unutamam dedin" şarkısını sevenleri ile buluşturmuş ve resmi youtube temsilcisinin sunduğu bu video ile bir milyondan fazla izleyiciyle buluşmuştur. Sanatçımız 2015 yılında da bu şarkısını JoyTurk Akustik için seslendirmiş ve bu araların en çok dinlenen şarkılarından biri olmuştur.

Gülden Mutlu Unutamam şarkısının şarkı sözleri;

Unutamam dedin
Yalan mı söyledin
Aynı son aynı hikaye
Bırak beni bırak, gideyim.

Canım, geçmez sandığım
Günler mi açtı aramızı
Ne umdum ne gördü gözlerim
Bu dokuduğum sen değilsin.

Unutamam dedin
Yalan mı söyledin
Ben böyle pare pare
Zehir oldu yediğim içtiğim
Reva mı ettiğin
Aynı son aynı hikaye
Bırak beni bırak gideyim.

Durmam yabancı elleri
Kimlerle açtın aramızı
Ne umdum ne gördü gözlerim
Bu dokuduğum sen değilsin.

Unutamam dedin, yalan mı söyledin
Ben böyle pare pare,
Zehir oldu yediğim içtiğim
Reva mı ettiğin
Aynı son aynı hikaye
Bırak beni bırak gideyim.

Gülden Mutlu Unutamam dedin şarkısı dinle

Gülden Mutlu - Unutamam Dedin ~ Dinle ~ Şarkı Sözleri (JoyTurk Akustik) Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder