11 Kasım 2015

Serkan Kaya Vatan Şarkı Sözleri Dinle


     Serkan Kaya 2015 yılı başlarında çıkarmış olduğu yeni albümünde seslendirdiği, vatan isimli şarkı 2016 yılına doğru yaklaştığımız bu günlerde büyük radyolarda en çok dinlenen şarkılar listesinde üst sıralarda yeralmakta. Vatan isimli şarkının şarkı sözleri aşağıda sunulmuştur.


Kalbime sen anlat ayrılığı
Ben yapamam
Ne seni başka birine yar etsemde
Anlatamam

Bitti desen gitti desen
Kim inanır Allahını seversen
Deli olma yapma lütfen
Ben diye bir şeymi kalır
Sen gidersen
Ben senin varlığınla
Ben senin yokluğunla
Ben seni her durumda sevmişim
Sen bunu görmesende
Hakkımı vermesende
Ben senin kollarını Vatan bilmişim

Aklında ne varsa koy bir yere
Dön geri
Biz senle başka bir şeydik birtanem
Hani

Bitti desen gitti desen
Kim inanır Allahını seversen
Deli olma yapma lütfen
Ben diye bir şeymi kalır
Sen gidersen
Ben senin varlığınla
Ben senin yokluğunla
Ben seni her durumda sevmişim
Sen bunu görmesende
Hakkımı vermesende
Ben senin kollarını Vatan bilmişim

Serkan Kaya Vatan şarkısından başlayarak 2015 albümünü dinle;
 Serkan Kaya 2015 Yeni albümü şarkı listesi;
1. Serkan Kaya - Mesele
2. Serkan Kaya - Vatan
3. Serkan Kaya - Gönül Bahçem
4. Serkan Kaya - Kalakaldım
5. Serkan Kaya - Onursuz Olmasın Aşk
6. Serkan Kaya - Benden Adam Olmaz
7. Serkan Kaya - Paşa Gönlüm
8. Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala
9. Serkan Kaya - Ezo Gelin
10. Serkan Kaya - Hım Hım Yar
11. Serkan Kaya - Mesele feat. Deniz Sujana ( Akustik Versiyon )
12. Serkan Kaya - Mesele ( Club Versiyon )

Serkan Kaya Vatan Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder