05 Kasım 2015

Halis Avşar Sevdim Şarkı Sözleri Dinle


Halis Avşar Sevdim isimli şarkısı ile arkasında büyük müzik şirketlerinin olmamasına karşın fantezi, arabesk müzik dalındaki radyo ve televizyonlara en çok dinlenenler arasına girmeyi başardı. Biz bu sayfamıza Halis Avşar'ın seslendirdiği Sevdim şarkısının sözlerini ve sunmuş olduğu video klibini yayınlamaya çalıştık. Sanatçımız klibinde ülkemizin tarihi mekanlarını sunup bunların tanıtılmasına katkı sağlamıştır...

Halis Avşar Sevdim şarkısı şarkı sözleri 
Seni ben mahpusta volta yerinde
Seni özgürlükte yıl gibi sevdim.
Seni yangınların orta yerinde
Kendimden bir avuç kül gibi sevdim.

Seni ben yoksulum yoksul hanesi
Seni en aşkların en şahanesi
Karınca sırtında buğday tanesi
Arının ağzında bal gibi sevdim.

Sen benim türkümsün yürek dağlayan
Sen benim korkumsun mertçe ağlayan
Denize kavuşmak için çağlayan
Şelaleden akan sel gibi sevdim.

Ne ben yorulurum sevda çekmekle
Ne göz yaşım biter sana dökmekle
Çoban azığında yufka ekmekle
Taze soğandaki dal gibi sevdim.

Seni ben bin türlü çiçek kokusu
Yalanlar içinde gerçek kokusu
Seni kırkı çıkmış bebek kokusu
Seni misk amber gül gibi sevdim.

Sen benim türkümsün yürek dağlayan
Sen benim korkumsun mertçe ağlayan
Denize kavuşmak için çağlayan
Şelaleden akan sel gibi sevdim.

Aşkı yaradanın aşkına düştüm.
Cennete götüren yol gibi sevdim.

 
Halis Avşar Sevdim fantezi müzik şarkısı dinle

Halis Avşar Sevdim Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder