12 Kasım 2015

Serkan Kaya Gönül Bahçem Şarkı Sözleri


     Serkan Kaya son albümüne ismini veren gönül bahçem isimli şarkısının şarkı sözleri aşağıda sunulmuş, Serkan Kaya'nın en çok sevilen şarkılarından oluşan bir liste gönül bahçem isimli şarkıdan başlamak üzere çalacak şekilde yerleştirilmiştir....

Efkarlı halimin sebebi bellli
Sesini duymadan duramıyorum
Denedin denedim başaramadım
kimseyi yerine koyamıyorum

Kalbimin enkazından çıkabilsem sağ salim
ismine tutulur dilim
son kez en azından
soruver halim, gözlerin cennetim benim...

Nolurdu çıkıp gelsen gönül bahçem solmadan
Söyle nasıl yaşarım sen yanımda olmadan
Hasretinle yıkılsa yansa bu gönül
belki ağlar ama bekler ömür


 Serkan Kaya 2015 Yeni albümü şarkı listesi;
1. Serkan Kaya - Mesele
2. Serkan Kaya - Vatan
3. Serkan Kaya - Gönül Bahçem
4. Serkan Kaya - Kalakaldım
5. Serkan Kaya - Onursuz Olmasın Aşk
6. Serkan Kaya - Benden Adam Olmaz
7. Serkan Kaya - Paşa Gönlüm
8. Serkan Kaya - Kalbim Senin Hala
9. Serkan Kaya - Ezo Gelin
10. Serkan Kaya - Hım Hım Yar
11. Serkan Kaya - Mesele feat. Deniz Sujana ( Akustik Versiyon )
12. Serkan Kaya - Mesele ( Club Versiyon )

Serkan Kaya Gönül Bahçem Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder