05 Kasım 2015

Özgür Akkuş Ben Hala Sendeyim Şarkı Sözler Dinle


Özgür Akkuş yaz aylarında çıkardığı albümünde bulunan Ben hala sendeyim şarkısına 2015 yılı kasım ayı itibarı ile video klibini yayınlamıştır. Duygusal aşk şarkılarına güzel bir örnek olan şarkı bakalım 206 yılına damga vurabilecek mi?


Özgür Akkuş Ben hala sendeyim şarkı sözleri
Ne dediğimi anlamadıysan , söyleyecek sözüm yok
Yaptıklarını umursamıyorum hiç bir şeyde gözüm yok

Sanki bu dünyada senden başka kalmadı hiç kadın yok
Kıvırmadan gel savurmadan gel o zaman itirazım yok

Zannetme yaptıklarını affedebilir seni unutabilirim
Zannetme senin yerine başka sevgililer bulabilirim

Şimdi çok uzak senden uzak yalnız bir haldeyim
Sen gittin ama iyisin ama ben hala sendeyim
Şimdi öyle zor öyle derin beter bir haldeyim
Sen gittin ama iyisin ama ben hala sendeyim
(Ben gittim ama iyiyim ama ben hala sendeyim)

Ne dediğimi anlamadıysan söyleyecek sözüm yok

Özgür Akkuş Ben hala sendeyim şarkısı dinle

Özgür Akkuş Ben Hala Sendeyim Şarkı Sözler Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder