06 Kasım 2015

Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz Düştüm Ben Yollara Şarkı Sözleri Dinle


   Güncelleme 2.
   Şarkının şarkı sözleri ve klibi yayınlandı bizde sayfamızı bu şekilde güncelledi. Sayfamızda Ferhat Göçer'in son klibi olan Düştüm Ben yollara klibini ve şarkı sözlerini bulabilirsiniz...

Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz Düştüm ben yollara isimli şarkının klip teaser'i internet üzerinde resmi kanallar vasıtası ile yayınlandı. 40 saniyelik görüntülerde kliple ilgili bölümler bulunmakta ve müziğin bir kısmı çalınmaktadır. Ferhat Göçer neredeyse tüm şarkıları klipleri büyük ilgi çeken sanatçılarımızdan biridir ve büyük bir ihtimalle bu şarkısıda büyük bir ilgi ile karşılanacaktır.

    Ferhat Göçer Düştüm ben yollara şarkısının şarkı sözleri belli olduktan sonra sitemize eklemeye çalışacağız, şimdilik sunulan video klibi bu sayfamızda bulabilirsiniz....

     Gelişme1. Şarkının tanıtımı yayınlandıktan sonra büyük ilgi topladı ve bizde şarkı sözleri sunulmuş mu diye kontrol ettik ve aşağıda sunulmuş olan aynı isimdeki Kaan'a ait olan Düştüm yollara şarkısını bulduk. Şarkının sözleri aynı mı bilmiyoruz ama şimdilik bunu sunmayı da uygun görüyoruz ileriki zaman da sayfamızı güncellemeye çalışacağız...


Gidiyorum uzaklara
Dönüşüm yok, yok sana
Bana sen, sen aldırma
Yeter ki sen darılma

Gönlün ferah olsun
Yolun açık olsun

Düştüm ben yollara, yollara
Küstüm ben onlara, onlara
Sordum ben kaç defa? tam bin defa
Dediler tek başına, bir başına

Gidiyorum uzaklara
Dönüşüm yok, yok sana
Bana sen, sen aldırma
Yeter ki sen darılma

Gönlün ferah olsun
Yolun açık olsun

Düştüm ben yollara, yollara
Küstüm ben onlara, onlara
Sordum ben kaç defa? tam bin defa
Dediler tek başına, bir başına

Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz Düştüm ben yollara şarkısı dinle;

 

Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz Düştüm Ben Yollara Şarkı Sözleri Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

1 yorum :

  1. Çok güzel bir Ferhat Göçer şarkısı bu şarkı ve klip en çok izlenen dinlenen şarkılar arasına girecektir...

    YanıtlaSil