10 Kasım 2015

Bedük Salla Beni Güzel Şarkı Sözleri


Bedük Bi Dans etsek albümünde bulunan Salla beni güzel şarkısının şarkı sözleri aşağıda sunulmuştur. Albüm çıkıp şarkılar sunulduğunda şarkıda dinlenebilecek şeklilde sayfamıza eklenecektir...

Gel tamam hazırım nasıl istersen
Gel yarım senin hadi halledelim
Aramız güzel, başımız dönsün
Gideri kısalım, gelen bize yeter.

Aklım başım söyler ille
Senin yanın başka bilmez
Ömür geçer ruhum bakir
O da senin olsun güzel

Salla, beni güzel
Uçur da kendime geleyim
Yorma, beni güzel
Kapında kö-le-yim

Salla, beni güzel
Uçur da kendime geleyim
Yorma, beni güzel
Kapında kö-le-yim

Öl de ö-le-yim


Of çeker gönül, sol tarafımdan
Çok yanar içim, hadi halledelim
Sakin, sessiz başımız dönsün
Olacak olur, yenisi gelsin

Aklım başım söyler ille
Senin adın başka bilmez
Ömür geçer, ruhum bakir
O da senin olsun güzel

Salla beni güzel
Uçur da kendime geleyim
Yorma beni güzel
Kapında kö-le-yim
Kapında kö-le-yim
Öl de ö-le-yim

Salla beni güzel
Uçur da kendime geleyim
Yorma beni güzel
Kapında kö-le-yim
Kapında kö-le-yim
Öl de ö-le-yim

Bedük 2015 Albümü Bi Dans Etsek Şarkıları
1. Bedük - Bi Dans Etsek (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
2. Bedük - Oynayalım (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
3. Bedük - Salla Beni Güzel (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
4. Bedük - Beraber (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
5. Bedük - Sude (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
6. Bedük - Yangın Var (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
7. Bedük - Camdan Hikayeler (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
8. Bedük - Gaipten (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)
9. Bedük - Sesler (Tıkla Dinle & Şarkı Sözleri)

Bedük Salla Beni Güzel Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Adsız

0 yorum :

Yorum Gönder