01 Mart 2017

Songül Karlı Dallarımı Kırdılar Şarkı Sözleri Türkü Sözleri


Songül Karlı 2017 Dallarımı Kırdılar video klibini yayınlamıştır. Hem melodisi hem de şarkı türkü sözleri çok güzel olan türkünün Songül Karlı sesi ile sunulmasıda şarkıya ayrı bir güzellik sunmuş.
Songül Karlı Dallarımı Kırdılar 2017 yılının en güzel türküleri arasına girebilecek bir türkü, şuan için şarkı yeni yayınlandığından çok fazla yorum ve izlenme sayısı olmasa da bu zamanla türkünün beğenilmesiyle artacağı kanaatindeyiz.

Songül Karlı Dallarını Kırdılar
Songül Karlı Dallarını Kırdılar Sözleri

 Songül Karlı Dallarını Kırdılar Sözleri

Sevdası has sevdiğim
Gel dedinde gelmedim mi?
Sevdası has sevdiğim
Gel dedinde gelmedim mi?

Senden vazgeçmiş değilim
Bul dedinde bulmadım mı
Senden vazgeçmiş degilim
Bul dedinde bulmadım mı?

Dallarımı kırdılar yarimden ayırdılar
Suçsuz günahsız yere hükmümüzü verdiler
Dallarımı kırdılar yarimden ayırdılar
Suçsuz günahsız yere hükmümüzü verdiler

Eylenip yolunda durma
Kalbime oku vurma
Eylenip yolunda durma
Kalbime oku vurma

Zülfüyün teline kurban ol dedinde olmadım mı
Zülfüyün teline kurban ol dedinde olmadın mı

Dallarımı kırdılar yarimden ayırdılar
Suçsuz günahsız yere hükmümüzü verdiler
Dallarımı kırdılar yarimden ayırdılar
Suçsuz günahsız yere hükmümüzü verdiler

 Songül Karlı Dallarını Kırdılar Dinle

Songül Karlı Dallarımı Kırdılar Şarkı Sözleri Türkü Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder