24 Mart 2017

Athena Geberiyorum Şarkı Sözleri 2017


Ahmet Aslan'ın yorumladığı ve Nazım Hikmet'e ait olan "Geberiyorum" şiirini Athena yorumuyla dinleyelim. Athena"Geberiyorum" şarkısını tekrardan çok güzel yorumladı.
Athena Geberiyorum şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Athena 2017 şarkıları nı ve Athena Geberiyorum şarkı sözleri ni sitemize ekledik
Geberiyorum şarkı sözleri ve şarkının dinleme bağlantısı aşağıda yer alıyor.

Geberiyorum Athena Şarkı Sözleri 2017

İlk günden 100.000 dinlenme sayısına ulaşan Athena geberiyorum şarkısı hızlı yükselişine devam edecek gibi gözüküyor çünkü şarkıyı dinleyen  müzikseverler şarkı hakkında çok güzel geri dönüşler belirtmekteler. Bir şarkının zamanla dinlenme sayısının yükselmesinden büyük nedeni  dinleyenlerin tekrar şarkıyı dinlemesi olsa gerek...

Geberiyorum Athena Şarkı Sözleri

Geçip gitmiş günler gelin
Rakı için sarhoş olun
Islıkla bir şeyler çalın
Geberiyorum kederden

İlerdeki güzel günler
Beni görmeyecek onlar
Bari selam yollasınlar
Geberiyorum kederden

Başladığım bugünkü gün
Yarıda kalabilirsin
Geceye varmadan yahut
Çok büyük olabilirsin

Geberiyorum Athena Şarkısını Dinle

Athena Geberiyorum Şarkı Sözleri 2017 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder