12 Mart 2017

Grup İstasyon Cevap Ver Şarkı Sözleri


Ünlü rock grubu Grup İstasyon yine süper bir şarkıyla geliyor, o şarkının adı "Cevap Ver".
Seyhan müzik etiketiyle yayınlanacak Grup İstasyon Cevap Ver şarkısı 29 mart'ta piyasaya sunulacak.
Türkiyedeki müzik piyasasında bir yer bulabilmek çok zor, ama Grup İstasyon çok başarılı ve umarız
Cevap Ver şarkısı hak ettiği ilgiyi görür.
Grup İstasyon Cevap Ver isimli şarkısının video klibi yayınlanır yayınlanmaz sitemizde bulunacak. Şimdilik sizler için Grup İstasyon 2017 şarkıları nı ve Grup İstasyon Cevap Ver şarkı sözleri ni sitemize ekledik.

Grup İstasyon Cevap Ver Şarkı Sözleri

Grup İstasyon Cevap Ver Şarkı Sözleri

Cevap ver ne olursun
Cevap ver ne olursun
Cevap ver bana
           X2

Ter içinde uyandım
Korkuyla karışık
Geceler zehir oldu
Kabuslar bastı
Kabuslar bastı

Kapanmış telefonlar
Ulaşılmaz her çağırın
Habersiz kaldım ben
Hep aynı sancı
Hep aynı sancı

Cevap ver ne olursun
Cevap ver ne olursun
Cevap ver bana
          X2

Ne sabırla yeterli
Ne kadehler teselli
Seni böyle beklemek
Bana zor geldi
Bana zor geldi

Cevap ver ne olursun
Cevap ver ne olursun
Cevap ver bana
           X2

Grup İstasyon Cevap Ver Şarkısını Dinle



Grup İstasyon Cevap Ver Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder