16 Mart 2017

Funda Arar Sen Benden Gittiğinde Şarkı Sözleri


Funda Arar Sen Benden Gittiğinde Şarkı Sözleri

Funda Arar Sen Benden Gittiğinde Şarkı Sözleri

Derdi çeken anlarmış
Gönlüm o biçim yanmış
Her şey hederse var mı sebep
Her sözüne aldandım
Bir ümide bağlandım

Anlamını bilsem söylesem
Belki beni hiç üzmez gözlerimi kör etsem
Kimseyi düşündürmez sen de beni terk etsen
Kalbini de al gitsin çünkü sen yoksun yeniden

Belki de hiç fark etmez biri beni çok sevdiyse
Sanki onu terk etmez varsayalım her neyse
Sen benden gittiğinde aynalara uzak durdum
Geçmesin beynimden arzulara yasak koydum

Yolladım kalbimden şeytanına uymasın
Söyle beni yormasın insaf et ya git ya kal yeter
http://sarki-sozleri2016.blogspot.com

Funda Arar Aşk Hikayesi 2017 Albümü Şarkı Sözleri

  1. Funda Arar Armağansın Dinle & Şarkı Sözleri
  2. Funda Arar Ayrılık Geldi Dinle & Şarkı Sözleri
  3. Funda Arar Bırakma Beni Dinle & Şarkı Sözleri
  4. Funda Arar Demli Dinle & Şarkı Sözleri
  5. Funda Arar Kalabalık Dinle & Şarkı Sözleri
  6. Funda Arar Mutlu Son Dinle & Şarkı Sözleri
  7. Funda Arar Of Makamından Dinle & Şarkı Sözleri
  8. Funda Arar Rum Havası Dinle & Şarkı Sözleri
  9. Funda Arar Sana Değmez Dinle & Şarkı Sözleri
  10. Funda Arar Sen Benden Gittiğinde Dinle & Şarkı Sözleri
  11. Funda Arar Düşman Gibi Dinle & Şarkı Sözleri

Funda Arar Sen Benden Gittiğinde Şarkısı Dinle


Funda Arar Sen Benden Gittiğinde Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder