01 Mart 2017

Kıraç Son Nefes Şarkı Sözleri


Kıraç sosyal medyadan "Son Nefes" adlı sürpriz şarkısının geleceğini hayranlarıyla paylaşmıştı, ve merakla beklenen Kıraç Son Nefes şarkısı hazır ve itunesda şatışa sunuldu.
Bakalım Kıraç Son Nefes şarkısıyla yine hayranlarının kalbinde taht kurabilecekmi.
Türkiyenin güçlü ve başarılı seslerinden olan Kıraç Son Nefes şarkısının, tanıtım video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Kıraç 2017 şarkıları nı ve Kıraç Son Nefes şarkı sözleri ni sitemize ekledik.

Kıraç Son Nefes Şarkı Sözleri

Kıraç Son Nefes Şarkı Sözleri

Dün çocukluğum rüyama girdi
Yuvamın kokusu ranzama sendi
Annem bir şeyler söylüyordu
Bir türküydü sanki
Anımsamıyorum şimdi

Bugün gözlerimin gördüklerini
Kalemimle anlatamam ki
Ben de vurulmuşum düşmüşüm
Akan kan değil sanki
Umursamıyorum şimdi

Yok yok ben ölmedim ölememki
Sırası değil şimdi
Yok bir şey yok çavuş bırak beni
Düşlerimle yanlız şimdi

Kıraç Son Nefes Şarkısını Dinle


Kıraç Son Nefes Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder