01 Mart 2017

Arsız Bela Gidiyor Adım Adım Şarkı Sözleri


Arsız Bela Gidiyor Adım Adım Şarkı Sözleri sunulan bu sayfamızda ayrıca şarkının yeraldığı videoda sunulmuştur. Birçok şarkısı ile yüzbinler milyonlar dinlenen Arsız Bela bu yeni 2017 şarkısı Gidiyor Adım Adım ile daha da çok dinlenip, büyük bir kitleye ulaşacağa benziyor.

Arsız Bela Gidiyor Adım Adım
Arsız Bela Gidiyor Adım Adım Şarkı Sözleri
Arsız Bela Gidiyor Adım Adım Şarkı Sözleri ve şarkının müziği için dinleyenlerden iyi yorumlar almaya devam ediyor. Arkasında büyük müzik şirketleri olmamasına rağmen bu kadar sevilen ve rağbet görülen sanatçımızın şarkılarının ve kendisinin ne kadar sevildiğini böylece anlayabiliryoruz.

Yakın zamanda Arsız Bela Gidiyor Adım Adım şarkısı gibi daha nice yeni şarkıları beklediğimizi belirtip sözü daha fazla uzatmadan bu güzel şarkı ile sizleri baş başa bırakmak istiyoruz.

Arsız Bela Gidiyor Adım Adım Şarkı Sözleri

Bir de şu ayrılık olmasa güzel şey aşk
Ellerim boğuyor yüreğimi gel de kurtar
Bir sana doyamadım birde ah ömrüme
Gidiyor adım adım tutamadım gördüm de

Ne kadar acıymış görüpte konuşamamak seni
Ne kadar yakışmış beyazlar içindesin
Son bi kez oturup konuşsak bi sarılsam sana
İnan ölüm vız gelir bi baksan eğer suratıma

Peşinden gelemem şimdi dizlerimde gitmez
Yakınsın da koşsam bile yetişmez bu eller
Hep benim yanımda olmanı istemiştim oysa
Şimdi susup ağlıyoruz kelepçe tak umuda

Gizli gizli geçersin evimin önünden hala
Neden bu haldeyiz kavuşmak neden zor anlat
Dinlerim ben sen anlat anlat dillerinden
Geçip gitme öyle dön bi bak arkandayım be

Kalbime sorsak bi seni tanır bu yalan dünyada
Elinde olsa alıp kaçırır hemde sormadan
Git diyorum dayan kapısına ve olacak olsun
Sonra hatırlıyorum bi başkasıyla uyursun

Bir de şu ayrılık olmasa güzel şey aşk
Ellerim boğuyor yüreğimi gel de kurtar
Bir sana doyamadım birde ah ömrüme
Gidiyor adım adım tutamadım gördüm de

Arsız Bela Gidiyor Adım Adım Şarkısı Dinle

Arsız Bela Gidiyor Adım Adım Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder